EZERKRASTI

3. klase

 

 

3_1 Drošība

3_2 Code.org uzdevumi par cikliem :-))

3_3 Code.org uzdevumi par zarošanos

3_4 Code.org uzdevumi par zarošanos un cikliem.

3_5 Izlabo kļūdas!

3_6 Programmas izveide un pārbaude. Labirints.

3_7 Trenējies un izveido spēli!

3_8 Veic uzdevumus un Izlabo pareizrakstības kļūdas! Darbu saglabā mapē Documents.

Apskaties prezentāciju!

3_9 Rindkopu formatēšana.

3_10 Attēlu ievietošana

 

3_11 PD Tekstapstrāde  Bilde.

3_12 Pirmā prezentācija

3_15 Padomi prezentācijas veidošanā.

3_16 Vingrinājumi vektorgrafikā

3_17 Vektorgrafikas attēla veidošana. 3_17 Uzzīmē krūzi ar rakstiem!

3_18 Vektorgrafikas attēla rediģēšana. PD.

3_20 Filmēšana.

3_20 Kā filmēt ar tālruni procesus uz galda

3_21 Datoru tipi un programmatūra

3_22 Datoru tipi, drošība un vides saudzēšana.

3_23 Informācijas meklēšana un dublēšana.

3_24 Informācijas ticamība.

3_25 Teorija

3_25 Uzdevums par drošību

3_25 Koplietojams dokuments

3_26 Droša saziņa internetā.

3_26 PD Informācijas ieguve, uzglabāšana un apmaiņa

3_26 drossinternets.lv

3_27 PD 1.daļa Informācijas ieguve, uzglabāšana, apmaiņa.

3_28 Klases pasākuma veidošana 1  

Rokassprādze…

3_29 Klases pasākuma veidošana 2

3_29 Prezentācija par ielūguma veidošanu.

3_29 Ielūgums

3_30 Minecraft

3_32 Algoritmu un programmu veidošana I 

3_33 Algoritmu un programmu veidošana II- Mākslinieks

3_33 Suši

3_33 Ziemassvētku kaķis

3_33 Kur ir kaķis?

3_33 Dāvaniņas

3_33 Melns

3_34 Algoritmu un programmu veidošana III- Elsa

3_35 1-3. klasē apgūtais.

3_35 PBS Games

3_35 Matemātiskās spēles

3_36 Bontegames

Datorika