RĪGAS EZERKRASTU PAMATSKOLA

3. klase

 

 

3_1 Drošība

3_2 Code.org uzdevumi par cikliem :-))

3_3 Code.org uzdevumi par zarošanos

3_4 Code.org uzdevumi par zarošanos un cikliem.

3_5 Izlabo kļūdas!

3_6 Programmas izveide un pārbaude. Labirints.

3_7 Trenējies un izveido spēli!

3_8 Izlabo pareizrakstības kļūdas! Darbu saglabā mapē MyDocuments.

Izpildi vingrinājumus word datnē, saglabā!

3_9 Rindkopu formatēšana.

3_10 Attēlu ievietošana

3_11 PD Tekstapstrāde  Bilde.

3_15 Padomi prezentācijas veidošanā.

3_16 Vingrinājumi vektorgrafikā

3_18 Vektorgrafikas attēla rediģēšana

3_21 Datoru tipi un programmatūra

3_22 Datoru tipi, drošība un vides saudzēšana.

3_23 Informācijas meklēšana un dublēšana.

3_24 Informācijas apmaiņa.

3_25 Teorija

3_25 Uzdevums par drošību

3_26 Droša saziņa internetā.

3_26 PD Informācijas ieguve, uzglabāšana un apmaiņa

3_26 drossinternets.lv

3_28 Klases pasākuma veidošana 1

3_29 Klases pasākuma veidošana 2

3_29 Galda karte

3_29 Ielūgums

3_32 Algoritmu un programmu veidošana I 

3_33 Algoritmu un programmu veidošana II- Mākslinieks

3_34 Algoritmu un programmu veidošana III- Elsa

3_35 1-3. klasē apgūtais.

Datorika